سقف عرشه فولادی در شیراز
()

سقف عرشه فولادی در شیراز توسط شرکت بایرایرانیان با بهترین متریال،مناسب ترین قیمت و در اسرع وقت با متخصص ترین افراد در محل موردنظر شما اجرا می شود.برای بررسی بیشتر همراه ما باشید:

سقف عرشه فولادی شیراز و بررسی آن

اجرای سقف عرشه فولادی در شیراز که یکی از جذاب ترین مناطق می باشد توسط متخصصین ما برای شما عزیزان انجام می شود.

شهر شیراز یکی از کلان شهرهای کشور ایران می‌باشد که خصوصیات و جاذبه‌های گوناگون و متنوعی که دارد توانسته سطح خود را نه فقط به ایرانیان بلکه به جهانیان معرفی نماید. در شیراز شما با جاذبه‌های گردشگری و متنوعی رو به رو می‌باشید که برترین بناهای تاریخی و باستانی کشور ایران محسوب می‌شوند.

شرحواحدمقدارقیمت (تومان)قیمت کل (تومان)
ورق عرشه فولادی 0/8کیلوگرم8.551,800440,300
رول فرمینگکیلوگرم8.5rn3002,550
گل میخعدد220,00040,000
سرامیکعدد25001,000
فلاشینگمتر مربع0.650,00030,000
میخ چاشنیمتر مربع1.52,0003,000
حملمتر مربع14,0004,000
اجرای کاملمتر مربع160,00060,000
جمع کلمتر مربع580,850

دروازه قرآن، ارگ کریم خان، مسجد و بازار وکیل، مسجد نصیرالملک، مسجد جامع عتیق، تخت جمشید، مقبره کوروش، مجموعه پاسارگاد، نقش رجب، نقش رستم و سایر اماکن، قلعه‌ها و مکان‌هایی که به زمان ساسانی مربوط می‌باشند و همه گویای عمر شهر شیراز بوده و نشان از تاریخ غنی و فرهنگ و تمدن قدرتمند آن دارند.

باغ‌های زیادی هم در این شهر وجود دارند مانند باغ ارم، باغ دلگشا، باغ نارنجستان قوام، باغ جهان نما، باغ نظر، باغ های قصرالدشت و چمران و همچنین آرامگاه‌های شاعران و ادیبان بلند پایه فارسی ‌زبان مانند سعدی، حافظ، خواجوی کرمانی و… که این شهر را در گروه شهرهای فرهنگی کشور ایران گنجانده است.

وضعیت جغرافیایی شهر شیراز

شهر شیراز

شهر شیراز مرکز استان فارس بوده و در جنوب غربی کشور ایران قرار گرفته است. شیراز از شمال به مرودشت و اردکان، از غرب به ممسنی و کازرون، از جنوب به فراشبند، فیروزآباد، جهرم و فسا و از شرق به استهبان، نیریز و ارسنجان محصور می‌رسد. مساحت شیراز ۸۹۱/۱۷۸ کیلومتر مربع و طول آن ۴۰ کیلومتر و عرض آن ۱۵ تا ۳۰ کیلومتر می‌باشد و در ناحیه‌ای به وسعت ۱۲۶۸ کیلومتر مربع گسترده شده است.

مبنی بر نتایج آخرین سرشماری که از جمعیت شیراز در سال ۱۳۸۸ به عمل آمده، جمعیت شیراز در حدود ۱.۵ میلیون نفر بوده و تحت عنوان ششمین شهر پرجمعیت ایران پس از طهران، مشهد، اصفهان، تبریز و کرج به حساب می‌‌آید. بر اساس آخرین تقسیمات اداری شیراز به ۹ بخش مستقل شهری تقسیم می‌شود که زرقان در شمال، ارژن در غرب، کوار در جنوب و سروستان و کربال از شرق بخش‌‌های پایین مجموعه‌ی آن را تشکیل می‌‌دهند.

شرحواحدمقداربرند قیمت کل (تومان)
مش نمره 8 چشمه 20*20کیلوگرم1فولاد سپهر ایرانیان سبک بار30,000
میلگرد نمره 8 آجدارکیلوگرم1فولاد سپهر ایرانیان سبک بار28,000

سقف عرشه فولادی در شیراز و پیشینه شهر

بحث‌های متنوع و زیادی درباره‌ی نام شهر شیراز انجام یافته و هنوز کسی به درستی نمی‌داند که نام این شهر از کجا آمده و چه معنایی دارد. شخصی جغرافیدان و مسلمان مرتبط با قرن چهارم هجری به نام ابن حوقل بر این اعتقاد بود که شیراز به دلیل آن که یکی از صادرکنندگان بزرگ خواروبار به حساب می‌آمده تشابه زیادی به اندرون شیر داشته و از این رو آن را شیراز می‌خواندند.

  نگاهی کلی به تاسیسات ساختمانی | مکانیکی - حرارتی - بهداشتی

از اینکه زمان خود را برای خواندن مطلب سقف عرشه فولادی در شیراز صرف می کنید ، سپاسگذاریم.در ادامه همراه ما باشید:

دیگر افراد بر این باور بودند که شیراز در ابتدا شهر راز بوده البته در گذر زمان به شهراز و سپس به شیراز تغییر اسم داده. اما اسم شیراز صرفا نامی نبوده که بر این شهر نهاده شده است. از قرن ۶ هجری حاکمان، دولت مردان و شاعران از این شهر با القاب و عنوان‌های مختلفی مانند ملک سلیمان، کشور سلیمان، دارالملک، تختگاه سلیمان، دارالعلم، دارالفضل و… یاد کرده بودند.

آب و هوای شهر شیراز

شهر شیراز مرکز استان فارس و در مرکزی‌ترین بخش این استان قرار گرفته. این شهر تابستان‌هایی گرم و خشک و فصل زمستان نسبتا معتدلی دارد و میزان بارندگی در آن در بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلی متر متغیر در نظر گرفته شده. در فصل بهار هوا خنک بوده و بادهای بهاری همراه با بارندگی‌ها شما را غافلگیر می‌نمایند. ماه فروردین و اردیبهشت ماه شیراز دو ماه پر از رایحه بهار نارنج و شب بو می‌باشند که هر مسافری را مست و مدهوش خود می‌نمایند.

فصل تابستان شیراز خشک و گرم بوده و در فصل پاییز هوا نسبتا خنک گردیده و بارش باران ممکن است کمی عجیب باشد. در فصل زمستان هوا سرد و البته کمی معتدل می‌باشد که در دی ماه میانگین دمای هوا حدودابه ۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

ولی شهر شیراز درگذشت اقلیم بسیار متفاوتی با شیراز امروزی داشته. در گذشته بهار مملو از بارش‌‌های موسمی، تابستان گرم و سخت و فصل پاییز از اواسط آبان تا نیمه‌های اسفند ماه مملو از بارش‌های ممتد و مداوم باران و برف بوده.

شیراز

البته امروزه به دلایل زیادی مانند دستکاری‌هایی که بشر در طبیعت انجام داده، وجود آلاینده‌های فراوان حاصل از ماشین‌ها و کارخانجات و همینطور گرم شدن زمین، اقلیم شیراز هم کاملا متفاوت شده و دیگر از بارش‌‌های موسمی فصل بهار فصل پاییز و بارش برف زمستانی خبری نیست.

شما در حالی مطالعه بررسی و چگونگی اجرای سقف عرشه فولادی در خوزستان می باشید.از اینکه زمان خود را در سایت بایرایرانیان صرف می کنید سپاس گذاریم.

سقف عرشه فولادی در شیراز و قیمت آن

امروزه اجرای سقف عرشه فولادی در شیراز ،از جدیدترین شیوه‌های مورد استفاده در کشورمان برای ساخت سقف به حساب می‌آید. این سقف‌ها ابتدا در قرن 19 بوسیله فردی به ‌نام هنری پالمر ابداع شد. البته، سازندگان در آن زمان هنوز به خصوصیت‌های منحصر به فرد آن پی نبرده‌ بودند تا این‌که کمپانی SDI رسما فرآیند تولید انبوه آن‌ها را شروع کرد. این سقف‌ها سبب شدند تا هزینه ساخت سقف‌های ساختمان به صورت قابل توجهی کاهش یابد. سرعت نصب این تولیدات چندین برابر بیشتر از مدل‌های سابق بوده و فقط چند دقیقه زمان برای اتصال هر یک از آنان نیاز است.

تاریخچه سقف عرشه فولادی

پیش از ورود تکنولوژی سقف عرشه فولادی به کشور ایران، صرفا استانداردهای اروپایی برای این نوع از سقف‌ها تعریف گردیده بود. کلیه‌ی امکانات می‌بایست از اروپا وارد می‌شد و قابلیت و امکان ساخت تجهیزات در ایران وجود نداشت. در گذر زمان و با پیشرفت تکنولوژی و دانش این نوع سقف‌ها در ایران، استانداردهایی از سوی مراجع ذیصلاح برای مهندسان و طراحان تعریف شد که آنان طبق تاییدیه‌ها و استانداردها، می‌توانستند به طراحی این سقف در کشور ایران بپردازند.

  نصب و اجرای سقف عرشه فولادی کاشان | قیمت سقف عرشه کاشان

شرحواحدمقدارقیمت واحد (تومان)قیمت کل (تومان)
ورق عرشه فولادی 0/9کیلوگرم9.551,800492,100
رول فرمینگکیلوگرم9.5rn3002,850
گل میخعدد220,00040,000
سرامیکعدد25001,000
فلاشینگمتر مربع0.650,00030,000
میخ چاشنیمتر مربع1.52,0003,000
حملمتر مربع14,0004,000
اجرای کاملمتر مربع160,00060,000
جمع کلمتر مربع632,950

قابلیت ساخت و تنظیم گل میخ ها با کیفیت و ساخت ورق‌های گالوانیزه در کارخانجات فراهم گردیده است. در حال حاضر ایران جزو معدود کشورهایی بوده که می‌تواند روزانه به میزان ۵۰ تن عرشه فولادی و بیشتر از ۳۰۰۰ متر مربع سقف عرشه فولادی بسازد. در وب سایت بایر ایرانیان می‌توانید از این تولیدات مرغوب دیدن فرمایید.

ورق گالوانیزه سقف عرشه فولادی

برای ساخت یک سقف عرشه فولادی در شیراز به صورت ایمن و مستحکم، قطعا ورق‌های گالوانیزه مورد به کارگیری در آن می‌بایست با کیفیت بوده و از فولاد درصد بالا تشکیل‌شده باشند. برای تهیه تولیدات مورد به کارگیری در ساخت سقف عرشه فولادی و همینطور ورق‌های گالوانیزه با کیفیت و مرغوب، می‌توانید به وبسایت بایر ایرانیان مراجعه بفرمائید.

استعلام قیمت سقف عرشه فولادی در شیراز

برای استعلام از قیمت‌های موجود برای سقف عرشه فولادی در شیراز و همه ی الزامات آن می‌توانید به وبسایت بایرایرانیان مراجعه کرده و بها‌ی به روز و دقیق را از آن جا بگیرید. مجموعه بایرایرانیان با گردآوری تمامی اطلاعات لازم برای ساخت و همینطور با بررسی قیمت‌ها، شما را برای اجرای سقف عرشه فولادی راهنمایی می‌نماید.

بهای این سقف‌ها کاملا متغیر بوده و نمی‌توان یک قیمت ثابت برای آنان در نظر گرفت. عوامل زیادی در انتخاب قیمت آنها وجود دارد که مهمترین آن‌ها عبارتند از عرض مفید، ضخامت، اندازه، کیفیت و برند محصول که می‌بایست برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

قیمت ورق عرشه فولادی

شرحواحدمقدارقیمت واحد (تومان)قیمت کل (تومان)
ورق عرشه فولادی 1کیلوگرم10.551,800543,900
رول فرمینگکیلوگرم10.53003,150
گل میخ عدد220,00040,000
سرامیکعدد25001,000
فلاشینگمترمربع0.650,00030,000
میخ چاشنیمتر مربع1.52,0003,000
حملمتر مربع14,0004,000
اجرای کاملمتر مربع160,00060,000
جمع کل685,050

قیمت سقف عرشه فولادی و ورق آن نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. میزان سختی گالوانیزه یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی می‌باشد که در میزان بهای این کالا تاثیرگذار می‌باشد. هر چقدر کیفیت محصول عرشه بیشتر باشد بهای آن نیز قطعا گران‌تر می‌باشد. سفارش می‌گردد از نمونه‌هایی خریداری نمایید که از استانداردهای مورد نیاز بهره مند بوده و عایق مناسبی در قبال نفوذ آب و رطوبت باشند.

به پایان مطلب سقف عرشه فولادی در شیراز رسیدیم.با تشکر از زمانی که صرف کردبد.

نظرتان را به ما بگویید

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین نظرات / 5. تعداد رای:

هنوز کسی نظر نداده، شما اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر