سقف عرشه فولادی در خوزستان
()

برای اجرای سقف عرشه فولادی در کرمانشاه، نیاز است ابتدا طرح و محاسبات لازم برای طراحی سازه توسط مهندسان معمار و عمران تهیه شود. در این طرح، جزئیات مربوط به ابعاد، مشخصات فولاد مورد استفاده، نحوه اتصالات و سایر جزئیات ضروری برای اجرای سازه باید مشخص شود.

پس از تهیه طرح، مراحل ساخت سازه شامل برش و خم کردن فولاد و اتصال دادن قطعات با هم به کمک روش‌های جوشکاری و بلت‌گذاری خواهد بود. سپس، سازه باید تحت آزمون‌های فنی و بازرسی‌های کیفی قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود که سازه به درستی ساخته شده است و مطابق با استانداردهای لازم می‌باشد.

در نهایت، پس از تأیید کیفیت سازه، آن را می‌توان به کار برد و به عنوان سقف عرشه فولادی در ساختمان مورد استفاده قرار داد. برای اجرای موفقیت‌آمیز این پروژه، توصیه می‌شود که تمامی مراحل ساخت سازه توسط کارشناسان مجرب و ماهر انجام شود.

سقف عرشه فولادی کرمانشاه

سقف عرشه فولادی به عنوان پایه‌ای به دلیل مقاومت بالایی که دارد برای ساخت سقف فولادی مسطح، شیب‌دار و قوسی استفاده می‌شود. علاوه بر این، سقف عرشه فولادی به عنوان یک سطح مستحکم برای نصب عایق‌ها و عایق ضد آب و رطوبت نیز به کار می‌روند و به طور گسترده ای برای ساختمان های تجاری و چند طبقه استفاده می‌شوند.

درباره استان کرمانشاه

استان کرمانشاه با وسعتی در حدود ۲۴۴۳۴ کیلومتر مربع در میانه ضلع غربی کشور قرار گرفته است. این استان از شمال به استان کردستان، از جنوب به استان‌های لرستان و ایلام، از شرق به استان همدان و از غرب به کشور عراق محدود شده است.

استان کرمانشاه دارای۱۱ شهرستان و ۱۹ شهر می‌باشد که شهر کرمانشاه مرکز این استان می‌باشد و شهرستان‌های این استان عبارتند از: اسلام‌آباد غرب، پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب، سنقر، صحنه، قصر شیرین، کرمانشاه، کنگاوور، گیلان‌غرب و هریس.

با توجه به آنکه استان کرمانشاه در بخش غربی ایران قرار گرفته است بخشی از رشته کوه زاگرس را در خود جای داده است. کوه های زاگرس در این منطقه شامل کوه بیستون، کوه آتشگاه، کوهستان پروا، کوه فرخشاد، کوه سه کل، کوه خرامان، کوه دالاخانی، کوه دالاهو، سفید کوه، شاودالان، کوه بلوچ، کوه شاهو، کوه ماکوان و کوه میوله می شود. از استان کرمانشاه به عنوان شاهراه ارتباطی شرق و غرب یاد می شود و در 200 کیلومتری مرز ایران و عراق قرار گرفته است.

قیمت-سقف-عرشه-فولادی-کرمانشاه

آثار باستانی و معماری استان کرمانشاه

بافت قدیم شهر کرمانشاه همانند بافت های قدیمی دیگر شهرهای ایران ویژگی های خاص خود را دارد، در داخل این بافت قدیمی، مراکز مهم مذهبی، تجاری و محلات مسکونی شکل گرفته است. باتوجه به موقعیت خاص شهر که بر روی تپه ماهورهای طبیعی قرار گرفته است، چشم انداز زیبایی در اکثر نقاط بافت ملاحظه می شود به ویژه اینکه شکل معابر، گذرها و خانه ها جلوه دیدنی را پدید آورده اند.

  بررسی 10 سازه غول پیکر جهان

طاق بستان

یکی از شناخته شده ترین جاذبه های شهر کرمانشاه طاق بستان یادگاری به جای مانده از حکومت ساسانیان می باشد که محلی ها آن را ” طاق بسان ” می نامند در این گویش طاق بسان به معنی یک طاق سنگی است که بر آن حکاکی شده است.

در مجموعه تاریخی طاق بستان بسیاری از کتیبه ها و کنده کاری های دوران ساسانیان از مراسم تاجگذاری شاهان آن زمان بر روی سنگ ها به چشم می خورد که سال ها بعد در دوران قاجار سنگ نگاره ای با تصویر علی میرزا شاه ( فرزند فتحعلی شاه دومین پادشاه قاجار ) به این مجموعه اضافه شد.

این مجموعه از دو طاق بزرگ و کوچک تشکیل شده است. طاق بستان یکی از محبوب ترین مکان های تفریحی برای گردشگران و به خصوص اهالی استان کرمانشاه محسوب می شود که علاوه بر آثار تاریخی که در آن وجود دارد می توان به فضای تفریحی به همراه آب و هوایی دلچسب، چشمه ای در بخش غربی طاق، رستوران ها و سفره خانه های سنتی در این منطقه اشاره کرد.

قلعه یزگرد

این قلعه در یک دره وسیع با مساحت 40 کیلومتر مربع قرار دارد و از ضلع شرقی و غربی در مجاور صخره های عظیم و زیبای دالاهو است که به شکل پلکانی قرار گرفته اند و از ضلع غربی در مجاور یک پرتگاه با شیبی عمیق و تند است که به جلگه ذهاب منتهی می شود.

قلعه-یزدگرد-کرمانشاه

یکی از شاهکار های زیبای این قلعه گچبری ها و کنده کاری هایی است که بر روی دیوارهای قلعه انجام شده است. نقوش و نگاره هایی که بر روی دیواره های قلعه طراحی شده به چند بخش تقسیم بندی می شوند که شامل نقوش گیاهی، نقوش هندسی، نقوش اساطیری، نقوش حیوانی و نقوش انسانی هستند.

دیوار گچی، آشپزخانه، گچ گنبد، قلعه داور، قلعه یزدگرد، تپه رش، دروازه، آشیه وا و جای دار می باشد. مهم ترین قسمت قلعه گچبند است که به آن ( میدان) هم می گویند و دارای مساحتی حدود 3200 متر مربع است که در اطراف آن حصار هایی به شکل نیم دایره طراحی شده است. همچنین در ضلع جنوبی میدان، یک کاخ با شکوه وجود دارد که داخل آن با گچبری های بسیار زیبا طراحی شده است.

قصر شیرین

شهرستان تاریخی قصر شیرین در 166 کیلومتری استان کرمانشاه واقع شده است. آثار تاریخی بسیاری مربوط به دوران حکومت خسرو پرویز ( شاه ساسانی ) از جمله چهار طاقی، کاخ خسرو، قلعه جوامیر و کاروانسرای شاه عباس در این شهر قرار گرفته است که سبب شده یکی از مکان های محبوب گردشگری برای تاریخ دوستان باشد.

  اجرای سقف عرشه فولادی یزد با مناسب ترین قیمت

سقف عرشه فولادی اسلام آباد غرب

شهرستان اسلام آباد غرب با وسعتی بالغ بر2000 کیلومتر مربع از لحاظ تاریخ تقسیمات کشوری و جمعیت دومین شهرستان استان محسوب میگردد. آب و هوای معتدل فراوانی آب و خاک حاصلخیز موجب شده که این شهر از قدیم الایام یکی از پربارترین مراکز کشاورزی و فرهنگی غرب کشور به شمار آید. این شهر باستانی در جاده خراسان بزرگ قرار دارد این شاهراه از دوره باستان تا به امروز مسیر ارتباطی دشتهای بین النهرین و خوزستان باکوههای زاگرس و فلات ایران و فراسوی آن است.

سقف عرشه فولادی پاوه

پاوه در مرکز شهرستان پاوه در استان کرمانشاه قرار دارد. این شهر در نزدیکی مرز ایران و عراق واقع شده و جمعیتی حدود 26 هزار نفر دارد. ساختار شهرستان پاوه به صورت پلکانی است و به همین خاطر به آن شهر هزار ماسوله پاوه می‌گویند.‌

پاوه از مناطق بسیار زیبای استان کرمانشاه و مرکز ورامانات است که شامل شهرستان‌های پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث می‌باشد. نام این شهر را از نام سردار یزدگرد سوم به نام «پاو» که آخرین پادشاه ساسانیان بود، برگرفته‌اند.

سقف عرشه فولادی سرپل ذهاب

سقف-عرشه-فولادی-کرمانشاه

شهرستان سرپل ذهاب با مساحتی بالغ بر 1271 کیلومتر و منتهی الیه شیب ارتفاعات زاگرس از شهرستانهای مرزی و باستانی و زر خیز استان کرمانشاه می باشد. همچنین این شهر دارای طبیعتی بسیار جذاب، دلپذیر و کاملاً متفاوت می‌باشد. این شهرستان از سمت غرب با کشور عراق همسایه است. این شهر دارای آب‌و‌هوای آن متمایل به گرم و نیمه خشک است و رود دایمی الوند از میان آن می‌گذرد.

سقف عرشه فولادی قصر شیرین

قصر شیرین یکی از شهرهای استان کرمانشاه در غرب ایران است. این شهر در نزدیکی مرز ایران و عراق قرار گرفته‌ است. قصرشیرین از شمال شرق به شهرستان سرپل ذهاب و از جنوب شرق به شهرستان گیلان غرب منتهی می‌شود. قصر شیرین به دلیل نخل‌های بلند و همچنین محصولات متنوع کشاورزی مورد توجه بوده‌است. علت نامگذاری این ناحیه به قصر شیرین، ساختن کاخی برای شیرین، همسر مسیحی خسرو پرویز در این محل بوده‌است.

با مجموعه بایرایرانیان، مصالح و سقف عرشه فولادی مورد نیاز برای پروژه‌های خود را به سرعت دریافت خواهید کرد، که در نتیجه می‌توانید در زمان پروژه صرفه جویی کنید و با خریدی با قیمت مناسب هزینه بودجه را نیز به حداقل برسانید.

همچنین مجموعه بایر ایرانیان سقف عرشه فولادی با کیفیت خود را با افتخار در تمام نقاط ایران و استان کرمانشاه و شهرهای آن همچون اسلام‌آباد غرب، پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب، سنقر، صحنه، قصر شیرین، کرمانشاه، کنگاوور، گیلان‌غرب و هریس و باقی نقاط این استان عرضه می‌کند.

نظرتان را به ما بگویید

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین نظرات / 5. تعداد رای:

هنوز کسی نظر نداده، شما اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر