()

قیمت سقف عرشه فولادی تاریخ بروزرسانی قیمت ها امروز ۲۹/اسفند/۱۴۰۲

برای مشاهده کامل جداول اسکرول کنید

قیمت سقف عرشه فولادی (پیش فاکتور) با ورق 0.8 میل

قیمت سقف عرشه فولادی با بهترین متریال و کیفیت درجه1 توسط شرکت بایرایرانیان

شرحواحدمقدارقیمت (تومان)قیمت کل (تومان)
ورق عرشه فولادی 0/8کیلوگرم8.548,800414,800
رول فرمینگکیلوگرم8.5rn3002,550
گل میخعدد220,00040,000
سرامیکعدد25001,000
فلاشینگمتر مربع0.650,00030,000
میخ چاشنیمتر مربع1.52,0003,000
حملمتر مربع14,0004,000
اجرای کاملمتر مربع160,00060,000
جمع کلمتر مربع555,350

قیمت سقف عرشه فولادی (پیش فاکتور) با ورق 0.9 میل

استعلام به روز قیمت سقف عرشه فولادی با بهترین متریال و کیفیت درجه1 توسط شرکت بایرایرانیان

شرحواحدمقدارقیمت واحد (تومان)قیمت کل (تومان)
ورق عرشه فولادی 0/9کیلوگرم9.548,800463,600
رول فرمینگکیلوگرم9.5rn3002,850
گل میخعدد220,00040,000
سرامیکعدد25001,000
فلاشینگمتر مربع0.650,00030,000
میخ چاشنیمتر مربع1.52,0003,000
حملمتر مربع14,0004,000
اجرای کاملمتر مربع160,00060,000
جمع کلمتر مربع604,450

پیش فاکتور سقف عرشه فولادی با ورق 1 میل

 

شرحواحدمقدارقیمت واحد (تومان)قیمت کل (تومان)
ورق عرشه فولادی 1کیلوگرم10.548,800512,400
رول فرمینگکیلوگرم10.53003,150
گل میخ عدد220,00040,000
سرامیکعدد25001,000
فلاشینگمترمربع0.650,00030,000
میخ چاشنیمتر مربع1.52,0003,000
حملمتر مربع14,0004,000
اجرای کاملمتر مربع160,00060,000
جمع کل653,550

قیمت به روز مش و میلگرد

شرحواحدمقداربرند قیمت کل (تومان)
مش نمره 8 چشمه 20*20کیلوگرم1فولاد سپهر ایرانیان سبک بار28,000
میلگرد نمره 8 آجدارکیلوگرم1فولاد سپهر ایرانیان سبک بار26,000

سقف عرشه فولادی یک سازه بزرگ و مهم به حساب می آید که در طراحی عرشه های فولادی کاربرد زیادی دارد. جالب است بدانید که این محصول برای طراحی و ساخت سقف و کف ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه شرکت ها و تیم های تولید کننده بسیار زیادی در سراسر ایران در زمینه تولید و عرضه انواع سقف عرشه فولادی فعالیت کرده و خدماتشان را با تعرفه های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می دهند. اگر شما هم قصد خرید یا استفاده از انواع سقف عرشه را دارید، باید به یک سری نکات خاص توجه داشته باشید تا با هیچ مشکلی مواجه نشوید.در ادامه برای بررسی هزینه ها و قیمت سقف عرشه فولادی با بایرایرانیان همراه باشید.

پادکست قیمت سقف عرشه فولادی

امروز ما قصد داریم تا در مورد قیمت سقف عرشه فولادی با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

قیمت سقف عرشه فولادی و اجرای آن

قیمت سقف عرشه فولادی و اجرای آن

تعریف عرشه فولادی

قبل از هر چیز بیایید تا نگاهی به تعریف کلی عرشه فولادی بیندازیم. عرشه فولادی یک سازه فلزی است که همراه با موج طراحی می شود. این محصول برای طراحی و استحکام سقف و کف یک ساختمان مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد های زیادی دارد. جالب است بدانید که نام های مختلفی را می توان برای این قسمت از ساختمان در نظر گرفت STEEL DECK نام انگلیسی این محصول است. خیلی از افراد این سازه را با نام هایی همچون عرشه فلزی، عرشه کفی و عرشه کیو نیز شناسایی می کنند. اگر شما هم به دنبال خرید و استفاده از انواع سقف عرشه فولادی هستید، حتما باید با نام های مختلف آن آشنا باشید تا در هنگام خرید با مشکلی مواجه نشوید. این محصول به علت داشتن یک سری ویژگی های کلیدی به شدت مهم، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

جالب است بدانید که یک عرشه فولادی به شدت قوی بوده و به راحتی آسیب نمی بیند. در ضمن، قیمت سقف عرشه فولادی پرداخت کنید مناسب بوده و به بودجه شما آسیبی وارد نمی کند. همین مسئله باعث شده تا استفاده از این محصول به یکی از اولین انتخاب های اکثر افراد تبدیل شود. البته، لازم به ذکر است که این محصول در طراحی کف کامپوزیتی سازه ها و ساختمان های مختلف هم مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه بیشتر در مورد کاربرد های این محصول صحبت خواهیم کرد.

سقف عرشه فولادی چیست؟

سقف عرشه فولادی

سقف عرشه فولادی

حال که با عرشه فولادی و چیستی آن آشنا شدیم، بیایید تا به سراغ سقف عرشه فولادی برویم. یک سقف عرشه فولادی به مجموعه ای از ورق های فولادی گفته می شود که برای طراحی سقف و کف یک سازه فولادی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات به صورت گالوانیزه تولید شده اند و به همین علت هم استفاده از مدل ها و ساختار های مختلف آن می تواند نتایج مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. به صورت کلی این قطعات باید بر روی تیر آهن نصب شوند تا با هیچ مشکلی مواجه نشوند. عدم نصب صحیح آنها می تواند امنیت و سلامتی ساختمان مورد نظر شما را به صورت کامل به خطر بیندازد.

البته، لازم به ذکر است که این محصولات می توانند بر روی سکو های محکم همچون سکو های بتنی هم نصب شوند. هرچه استحکام ستون ها و پایه هایی که شما بر روی این محصول اعمال می کنید بالا تر باشد، بازدهی آن هم افزایش پیدا خواهد کرد. جالب است بدانید که  این محصولات می توانند نقش عایق و یک قطعه ضد آب را نیز در ساختمان بازی  کنند. این سازه می تواند از قسمت ها و قطعات مختلفی تشکیل شده باشد. داشتن قطعات و قسمت های مختلف به سقف عرشه فولادی اجازه می دهد تا دوام بالا تری داشته باشد و در صورت آسیب دیدن خیلی راحت تر بتوان آن را مورد بررسی قرار داد. در ضمن، وجود چند لایه مختلف در ساختمان اصلی این دستگاه باعث شده تا شما بتوانید با خیال راحت آن را در موقعیت ها و شرایط مختلف به کار گیرید.شما در حال مطالعه و بررسی مطلب قیمت سقف عرشه فولادی هستید.در ادامه همراه ما باشید:

قیمت سقف عرشه فولادی و بررسی آن

برای اجرای سقف عرشه فولادی روی سازه خود باید در جریان باشید که ممکن است، قیمت سقف عرشه فولادی در استان های مختلف متفاوت باشد. برای مثال سقف عرشه فولادی تهران، سقف عرشه فولادی رشت، سقف عرشه فولادی کرمان، سقف عرشه فولادی یزد، سقف عرشه فولادی کرج و استان های مختلف کشور که با توجه به موقعیت سازه شما قیمت دهی خواهند شد. بایرایرانیان یکی از شرکت های موفق در حوزه سقف عرشه فولادی است که میتواند در سریع ترین زمان ممکن سقف شما را اجرا کند.

موارد مختلفی در قیمت‌دهی سقف عرشه فولادی تاثیر گذار هستند که در آینده سعی میکنیم به آنها بپردازیم.

قطعات تشکیل دهنده سقف عرشه فولادی

همانطور که در قسمت های قبل تر هم به این مسئله مهم اشاره کردیم، سقف عرشه فولادی از قسمت ها و قطعات مختلفی تشکیل شده است. به صورت کلی قطعات و قسمت های تشکیل دهنده این سازه را می توان به چهار دسته بندی اصلی تقسیم کرد. در لیست زیر شما می توانید این چهار مورد را که در قیمت سقف عرشه فولادی تاثیر دارد را مشاهده کنید.

  • ورق گالوانیزه موج دار یا ذوزنقه ای
  • ورق گالوانیزه برش گیر یا گل میخ
  • ورق گالوانیزه میلگرد یا آرماتور
  • بتن

به صورت کلی هسته این محصول با استفاده از فولاد طراحی شده است. همانطور که در لیست بالا مشاهده می کنید، ورق های فولادی گالوانیزه شده به عنوان مهم ترین و اصلی ترین قسمت های تشکیل دهنده کف و سقف عرشه فولادی به حساب می آیند. همه مدل ها و ساختار های مختلف این سازه باید با استفاده از هسته و ساختار فولادی طراحی شوند تا در هنگام استفاده با مشکلی مواجه نشوند. از آنجایی که این سازه به صورت مستقیم مقاومت ساختمان را تحت تاثیر خود قرار می دهد، استفاده از بهترین و قوی ترین مواد اولیه در طراحی آن اهمیت زیادی دارد. به صورتی که شرکت های تولید کننده اجازه استفاده از مواد بی کیفیت یا کم کیفیت در هنگام طراحی این محصول را ندارند.

فولاد نرمه مهم ترین ماده ای است که در ساخت هسته سقف عرشه فولادی به کار می رود. این مدل از انواع فولاد یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین مواد ساختمانی به حساب می آید. مقاومت کلی این فولاد 210 تا 250 مگا پاسکال می باشد. این مدل از فولاد به راحتی شکل گرفته و می تواند در فرم مورد نظر کارفرما تولید شود. همین مسئله باعث شده تا شرکت های تولید کننده بتوانند آن را به راحتی به یک عرشه فولادی تبدیل کنند.

پروسه گالوانیزه کردن عرشه فولادی چگونه است؟

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که مهم ترین ماده اولیه به کار رفته در ساخت پوشش سقف عرشه فولادی چیست؟آیا روی قیمت سقف عرشه فولادی تاثیر دارد؟ یا اینکه پروسه گالوانیزه کردن این سقف شامل چه مراحلی می باشد؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که ورق های روکش دار یا گالوانیزه مهم ترین مواد اولیه به کار رفته در طراحی پوشش این محصول به حساب می آیند. گاهی اوقات به جای فولاد از روی در طراحی پوشش این محصول استفاده می شود. در پروسه گالوانیزه شدن فلز روی بر روی لایه های خارجی این سقف ریخته شده و ضخامت 0.8 میلی متر را به خود می گیرد. پس از اتمام این مرحله، دستگاه های مخصوص ورق را به فرم دلخواه در می آورند.

طبق استاندارد های بین المللی، شما با استفاده از روش های مختلفی می توانید پروسه گالوانیزه کردن را به اتمام برسانید. هنگامی که شرکت های تولید کننده سقف عرشه فولادی از پروسه های مربوط به گالوانیزه کردن استفاده می کنند، باید استاندارد و عدد مربوط به آن را بر روی بسته بندی اصلی درج کنند. در غیر این صورت پروسه با اشکال مواجه است. توجه داشته باشید که ضخامت پوشش گالوانیزه به عنوان قسمتی از عرشه فولادی شناخته نمی شود. یعنی برای محاسبه ضخامت و ابعاد سقف عرشه فولادی، افراد فقط ضخامت هسته اصلی را مد نظر خود قرار می دهند.

فلاشینگ چیست و چه تاثیری بر روی قیمت سقف عرشه فولادی دارد؟

شاید شما هم تا کنون اصطلاح فلاشینگ در هنگام خرید یا استفاده از سقف عرشه فولادی را شنیده اید. فلاشینگ یا دور بند به ورقه ای کوچک گفته می شود که می تواند برای تکمیل ساختمان اصلی ورق فولادی کاربرد داشته باشد. ورق معمولا ضخامتی در حدود 5 میلی متر داشته و می تواند به ساختمان عرشه فولادی کمک کند تا جلوی خروج بتن راب گیرد. جالب است بدانید که فلاشینگ می تواند به کیفیت نهایی کار و بهبود وضعیت یکنواختی بتن کمک بسیار زیادی بکند. به همین علت هم استفاده از آن در طراحی سقف عرشه فولادی اهمیت زیادی دارد. در ضمن، شما باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که بسته به ماهیت پروژه، گاهی اوقات استفاده از فلاشینگ ضروری نیست. ولی وجود آن می تواند ساختمان کلی و جامع عرشه فولادی را بهبود ببخشد و حتی با افزایش قیمت عرشه فولادی هم نمی توان این مورد چشم پوشی کرد.

موارد مهم در هنگام به کار گیری عرشه فولادی

در هنگام اجرا و به کار گیری سقف عرشه فولادی، شما باید موارد و فاکتور های زیادی مانند نحواه اجرا، قیمت سقف عرشه فولادی و…را مد نظر خود قرار دهید تا با هیچ مشکل خاصی مواجه نشوید. بار های اعمال شده، موارد نگهداری، مسائل اقتصادی، درصد خوردگی و عوامل تاثیر گذار بر روی کیفیت باید با دقت محاسبه شوند. همه این موارد بر روی طول عمر ساختمان و امنیت آن تاثیر گذار هستند. محاسبه دقیق این موارد باعث می شود تا شما بتواند در مدت زمان مناسب ساختمان خود را تقویت کنید و در صورت بروز مشکل خیلی راحت آن را حل کنید.

معمولا ورق های فولادی که برای طراحی سقف عرشه فولادی مورد استفاده قرار می گیرند سبک بوده و به راحتی آسیب می بینند. همین مسئله باعث شده تا حمل و نقل این محصولات به یک مسئله مهم تبدیل شود. شما باید به آرامی و با دقت این ورقه ها را جا به جا کنید تا به ساختار و شکل آن آسیب وارد نکنید. طراحان و مهندسان می توانند ورق های فولادی را با گزینه ها و امکانات متنوعی تهیه کنند. آنها می توانند بهترین و قوی ترین محصول برای پروژه مد نظر را انتخاب نمایند.

اگر شما به دنبال استفاده از سقف عرشه فولادی رنگ شده هستید، باید نکات مربوط به ایمنی در برابر حرارت را مورد بررسی قرار دهید. ورق های گالوانیزه شده در برابر آتش مقاوم هستند ولی محصولاتی که فقط رنگ دارند می توانند آتش بگیرند. اگر پروژه شما شامل کار با آتش است، بهتر است که از عایق های حرارتی مناسب در کنار سقف عرشه فولادی استفاده کنید. آرماتور بندی یکی از مهم ترین و اصلی ترین مراحل اجرای سقف عرشه فولادی به حساب می آید. معمولا مهندسان و متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کنند مدت زمان زیاد و طولانی را صرف آرماتور بندی پروژه می نمایند. اگر زمان پروژه اهمیت زیادی برای شما دارد، می توانید از مش های آماده در جهت نصب و اجرا استفاده کنید.

برای افزایش سرعت اجرای سقف عرشه فولادی، شما می توانید از بتن های الیافی هم استفاده کنید. این مدل از انواع بتن به شدت پر قدرت بوده و می تواند آرماتور را حذف کند. حذف شدن آرماتور، پروسه آرماتور بندی را نیز حذف کرده و می تواند سرعت اجرای پروژه را تا حد بسیار زیاد و قابل توجهی افزایش دهد. البته، بهتر است قبل از اعمال این تغییرات با یک تیم متخصص صحبت کنید و مطمئن شوید که در این زمینه با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. این پروسه بر روی وزن نهایی سقف و میزان مقاومت آن تاثیر گذار است.

مزایای استفاده از عرشه فولادی چیست؟

به کار گیری سقف عرشه فولادی می تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. این مدل از انواع سقف به عنوان یکی از ارزان قیمت ترین گزینه های موجود در جلوی پای شما به حساب می آید. جالب است بدانید که پروژه های مسکونی و صنعتی با خیال راحت می توانند این پروژه را مورد استفاده قرار دهند. یکی از مهم ترین مزایای این سقف داشتن سرعت اجرای بالا می باشد. برای نصب این سقف شما به استفاده از جرثقیل و ماشین های سنگین نیازی ندارید. شما به راحتی و با استفاده از دست می توانید آن را نصب کنید. این مسئله سرعت را افزایش می دهد. در ضمن، شاید حمل و نقل مدل ها و ساختار های مختلف سقف عرشه فولادی به دقت و حساسیت زیادی نیاز داشته باشد ولی، در مقایسه با سایر انواع سقف به شدت راحت است.

از آنجایی که سرعت اجرای این سقف بالا است، هزینه نهایی آن تا حد بسیار زیاد و قابل توجهی کاهش پیدا می کند. به صورتی که قیمت سقف عرشه فولادی به شدت کمتر از سایر مدل های سقف می باشد. شما می توانید چند سقف را به صورت همزمان نصب کنید. داشتن قابلیت اجرای چند مورد به صورت همزمان به عنوان دیگر مزیت استفاده از این سقف به حساب می آید. این مسئله هم می تواند به صورت مستقیم سرعت اجرای سقف را تحت تاثیر خود قرار دهد. از آنجایی که این سقف در بهینه ترین حالت خود قرار گرفته است، با استفاده از آن شما می توانید نیروی کار خود را کاهش دهید و وزن بار مرده را کم کنید. استفاده از تیرچه ها و بلوک های مختلف بار مرده را به ساختمان وارد می کنند ولی سقف عرشه فولادی با این مشکل مواجه نیست.

نظرتان را به ما بگویید

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین نظرات / 5. تعداد رای:

هنوز کسی نظر نداده، شما اولین نفر باشید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر