سقف عرشه فولادی در اصفهان
()

سقف عرشه فولادی در اصفهان و بررسی شرایط آن

سقف عرشه فولادی یک سازه فلزی است که برای پوشش ساختمان‌ها استفاده می‌شود. این سازه‌ها از تیرچه‌های فولادی و پوشش بتنی تشکیل شده‌اند و برای پوشش ساختمان‌های صنعتی، تجاری و مسکونی استفاده می‌شوند.

سقف عرشه فولادی در اصفهان که برای پوشش سالن‌های ورزشی، فضاهای نمایشگاهی و کارخانجات استفاده می‌شوند. این سازه‌ها به دلیل وزن سبک، مقاومت بالا در برابر زلزله و سرعت اجرا، مورد توجه مهندسان و معماران قرار گرفته‌اند. همچنین، نصب و اجرای این سازه‌ها نسبت به سازه‌های سنتی مانند سقف بتنی، سریعتر و آسانتر است و باعث کاهش هزینه‌های ساخت و ساز می‌شود.

معمولاً سازه‌های سقف عرشه فولادی از تیرچه‌های فولادی با مقطع H و I و صفحات فولادی با ضخامت متفاوت ساخته می‌شوند و با پوشش بتنی به عنوان سقف نهایی تکمیل می‌شوند. علاوه بر این، این سازه‌ها با قابلیت اتصال به سیستم‌های دیگر مانند سیستم‌های تهویه مطبوع، برق و آتش‌نشانی، تطبیباتر از سازه‌های سنتی هستند و به دلیل ویژگی‌های فنی و اقتصادی‌شان، در پروژه‌های ساختمانی مختلف بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چه پروژه‌هایی ازسقف عرشه فولادی در اصفهان وجود دارد؟

سقف عرشه فولادی در اصفهان در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. به عنوان مثال، سالن‌های ورزشی، فضاهای نمایشگاهی، کارخانجات و ساختمان‌های تجاری و مسکونی از این سازه‌ها استفاده می‌کنند.

به عنوان یک مثال، سالن ورزشی نگین اصفهان که در منطقه چهارباغ به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع ساخته شده است از سازه سقف عرشه فولادی استفاده کرده است. همچنین، سالن ورزشی شهید صفایی نیز از این سازه برای پوشش زیر سقف خود استفاده کرده است.

علاوه بر این، در پروژه‌های ساختمانی دیگری نیز از سازه سقف عرشه فولادی در اصفهان استفاده شده است، از جمله سالن‌های نمایشگاهی، کارخانجات و ساختمان‌های تجاری و مسکونی. برای مثال، پروژه ساختمان تجاری مروارید در اصفهان از سازه سقف عرشه فولادی استفاده کرده است. همچنین، کارخانه‌های بزرگی نیز در مناطق صنعتی اصفهان با استفاده از سازه سقف عرشه فولادی ساخته شده‌اند.

در کل، سازه سقف عرشه فولادی به دلیل ویژگی‌های فنی و اقتصادی‌شان، در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی در اصفهان و سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موقعیت جغرافیایی شهر اصفهان

(اصفهان، نصف جهان) جمله‌ای که اکثرا شنیده ایم و همین یک جمله میتواند بازگو کننده‌ی وصف این استان و شهر باشد. شهر اصفهان با حجم ۲۲۰ کیلومتر مربع درمسافت 435 کیلومتری پایتخت کشور ایران قرار گرفته می‌باشد. این شهر با جمعیت حدود 3 میلیون نفر سومین شهر پرجمعیت کشور ایران می‌باشد.

وجود آثار تاریخی گوناگون در این شهر سبب شد تا در سال 2006 این شهر تحت عنوان پایتخت فرهنگی عالم اسلام معرفی گردد و هر ساله مسافران متعددی از درون و بیرون میهن به آن مسافرت نمایند. این شهر بر روی دشتی هموار و در مسافت 1570 متری از سطح دریا قرار گرفته می‌باشد و دلیل پیدایش آن زاینده رود می‌باشد.

این استان به 14 ناحیه تقسیم می‌گردد و مرزهای آن از غرب به سمت خمینی شهر و نجف آباد، از جنوب کوه صفه و سپاهان شهر، از سمت شمال به شاهین شهر و از شرق نیز به دشت سگزی منتهی می‌شود. آب و هوای شهر اصفهان با دقت به قرار گیری آن در حوزه‌ نیمه بیابانی معتدل و خشک می‌باشد و شما در بخش‌ها شمالی و شرقی آب و هوای کویری و هرچه به سمت جنوب حرکت می‌کنید آب و هوای خنک‌تری را تجربه می‌کنید.

فاصله از شهرهای اصلی و راه های دسترسی

قیمت سقف عرشه فولادی در اصفهان

قیمت سقف عرشه فولادی در اصفهان

شهر اصفهان به صورت تقریبی در مرکز کشور عزیزمان ایران  واقع شده است و از بیشتر شهرهای بزرگ سرزمین دسترسی قابل قبولی دارد. نزدیک‌ترین مرکز استان به اصفهان شهر کرد در استان چهار محال و بختیاری می‌باشد که تقریبا 167 کیلومتر با آن مسافت دارد و با ماشین فردی نسبتاً 2  ساعت و نیم در راه می‌باشید.

دیگر مرکز استانی که تقریبا در حدود اصفهان، قم می‌باشد. مسافت قم تا اصفهان از نزدیک‌ترین مسیر زمینی 276 کیلومتر می‌باشد که با ماشین فردی حداقل 3.5 ساعت طول می‌کشد. فاصله تهران تا اصفهان نیز 450 کیلومتر می‌باشد و با ماشین حداقل 5 ساعت زمان می‌خواهد. با این که این مسافت چندان اذیت کننده نیست ولی چنانچه زمان برای شما خیلی مهم باشد بهتر است به فکر بلیط هواپیما اصفهان – تهران باشید.

  سقف عرشه فولادی در شیراز

اجرای سقف عرشه فولادی اصفهان

به صورت کلی راه‌های دسترسی به اصفهان گوناگون می‌باشد،  به جز ماشین شخصی شما از بیشتر شهرهای کشور ایران برای مسافرت به اصفهان با سه آیتم مسیر روبرو می‌باشید. به صورت نمونه آیتم مسیر اول بلیط هواپیما اصفهان کیش می‌باشد که برای شهرهایی که در مسافت دورتری نسبت بدین شهر می‌باشند و همینطور مسافرانی که زمان رسیدن به مقصد برایشان در اولویت می‌باشد گزینه بهتری  می‌باشد.

شما در حال مطالعه و بررسی سقف عرشه فولادی در اصفهان می باشید.از این که زمان خود را در اختیار ما قرار داده اید سپاسگذاریم.

مورد دوم بلیط قطار اصفهان می‌باشد که با دقت به مبدا مسافرت شما قیمت‌های متفاوتی دارد و مدت زمان متفاوتی در راه می‌باشید و البته مورد پایانی بلیط اتوبوس اصفهان می‌باشد که برای شهرهای نزدیک به اصفهان و یا سفر اقتصادی و لذت بردن از مسیر مسافرت گزینه مناسبی می‌باشد.

اجرای سقف عرشه فولادی در اصفحان

اجرای سقف عرشه فولادی در اصفحان

از این شهرهمیشه به عنوان مردمانی اقتصادی یاد میشود، این حس اقتصادی در کنار حس امنیت  میتواند بسیار سازنده باشد . سازه های جدید، سازه هایی هستند که میتوانند حس امنیت و حس رضایت از استفاده را ارضا نماید. سقف عرشه فولادی در اصفهان  که توسط  مجریان متبحر و با سابقه انجام می شود توانسته است به تازگی به نمادی از همراهی استحکام و قیمتی مناسب در بین  انبوه سازان تبدیل گردد.

اجرای سقف عرشه فولادی در اصفهان  ثابت کرده است که می توان از فضاهای خالی و ناکار آمد سازه های پیشین دور شد و با رجوع به استفاده از سقف عرشه فولادی  حداکثر استفاده از فضا را کسب نمود.

تاریخچه اصفهان

بنیان گذار شهر اصفهان شخصی به اسم تهمورث سو‌مین فرمانروای سلسله پیشدادیان بود. شهر اصفهان در بیشتر زمان‌های تاریخی از اهمیت بالایی بهره مند بوده و اکثر اوقات به عنوان مرکز حکومت یا  یک شهر مهم از نظر سیاسی یا این که اقتصادی به شمار می‌رفت که برای مثال مهم‌ترین عصر های حکومتی که می توان از اهمیت اصفهان در آنان اسم برد.

عصر هخامنشیان، اشکانیان و ساسانیان، سلجوقیان، صفویان، قاجاریان و پهلوی نام برد. در دوران های گذشته به جهت اینکه این شهر محلی برای نشست سپاه کشور ایران به شمار میرفت، به آن اسپهان گفته می‌شد که بعد ها اسم این شهر به تدریج به اصفهان معروف شد.

معماری اصفهان

معماری اصفهان در دوران سلجوقی که به ویژه در مسجد جامع نمود می یابد ساده و بی آلایش البته با ظرافت فراوان میباشد. از خصوصیت‌های دیگر معماری این عصر سکوت و درونگرایی دور از هر گونه جلوه‌گری آن میباشد. به جای آنکه بیننده تحت  تأثیر آنی و فوری  آن قرار گیرد، آرام آرام زیبائی و عظمت اسرارآمیز آن را در جای خود حس می‌نماید. برخلاف معماری و هنر عصر صفوی که دقت به جلوه‌های رنگ و نور و چشمگیری و درخشندگی از خصوصیت‌های آن میباشد.

تاریخچه اصفهان

آرامگاه ملکشاه و فرمانروا سنجر و خواجه نظام الملک از اثرها تاریخی این عصر در شهر اصفهان است. یکی از کهن‌ترین شهرهای اصفهان شهر گز در ۱۰ کیلومتری اصفهان میباشد یکی از آثار مهم باقی مانده در این شهر مسجد جامع شهر مرتبط با عصر سلجوقیان میباشد.

اصفهان یکی از پر جاذبه ترین شهر های کشور  می باشد که  دارای بنا های قدیمی و بسیار مستحکم است . این  نکته مهم میتواند دلیلی بر توجه مردمان این شهر بر استحکام سازه هایشان باشد که به تازگی با  اجرای سقف عرشه فولادی در اصفهان  با ورود شرکت های معتبری همچون بایر ایرانیان  رواج بیشتری پیدا کرده است.

مطلب مفید : سقف عرشه فولادی در بندرعباس

قیمت سقف عرشه فولادی در اصفهان

عرشه فولادی (Metal Deck) نوعی مصالح فولادی است که در تشکیل بنا با به کار گیری از اسکلت فلزی میباشد. این اسکلت فلزی  از نورد و شکل دهی  ورق گالوانیزه ایجاد می شود. این بنا فلزی موجدار در ساختن سقف یا کف ساختمان به کار گیری قرار می گیردد.

قیمت سقف عرشه فولادی در اصفهان با دقت به نوع و سایزهای موجود متعدد میباشد. برای خرید عرشه فولادی می باشد به پارامترهایی دقت فرمایید تا بتوانید یک خرید راحت  و بی گرفتاری را رقم بزنید. شرکت بایرایرانیان مجری سقف عرشه فولادی در اصفهان واکثر شهرهای کشور میباشد که توانسته است اعتماد انبوه سازان بسیاری را به خود جلب نماید.

انواع عرشه فولادی

شیوه‌های مختلفی برای طبقه‌بندی انواع گوناگون سقف عرشه فولادی وجود دارد. بطورکلی ورق‌ها در دودسته floor deck و roof deck قرار میگیرند. با توسعه و گسترش علم و افزایش تقاضا، ساخت این بنا‌ها با فناوری جدیدتری ادامه پیدا کرد و مجموعه دیگری از سقف‌ها در دسته proof deck ظاهر گردیدند که قابلیت‌های بیشتری در مقایسه با بنا‌های گذشته دارا هستند. گروه‌بندی دیگری که در صنعت ساخت و ساز برای تعریف این بنا‌ها به کارگیری می گردد عبارت است از

سقف عرشه

نکات نظارتی در سقف های عرشه فولادی

از این سیستم می‌توان در بنا‌های شیب‌دار و دارنده انحنا کمک گرفت. درواقع از این بنا برای اهداف معماری امروزی و کنترل هزینه مورد به کار گیری قرار می گیرد.

عرشه کامپوزیتی

این بنا‌ها با یک پوشش بتنی تهیه می گردند تا در زمان و هزینه، صرفه‌جویی به کار آید. این بنا‌های کامپوزیتی کاربردهای بسیار زیادی دارند و در بخش اعظمی از پروژه‌ها قابلیت و امکان اجرا دارند.

عرشه ویژه

این عرشه‌ها به‌طوری پیاده سازی‌گردیده‌اند تا بتوانند دهانه بزرگ‌تری را ایجاد نمایند و برای پیاده سازی یک ساختمان امروزی آیتمی مطلوب به شمار می آیند تا دست طراح تا حد ممکن باز باشد. این عرشه‌ها در مقایسه با بقیه بنا‌های مورد بررسی قیمت بالاتری دارد.

فلاشینگ عرشه

این بنا‌ها مانند چارچوبی برای مراقبت بتن ریخته گردیده مورد استفاده قرار میگیرند و بعد از نقطه پایان بتن‌ریزی نیز در مکان خویش باقی میمانند. این عرشه‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه میباشند و سیستم نصب آنان بسیار سریع میباشد. اکثر زمان ها در کف و سقف ساختمان‌ها از این بنا‌ها می‌قدرت استفاده نمود.

توجه نمائید که گونه های  متفاوت سقف عرشه فولادی در شرکت ‌های متعدد به فروش می رسد و با توجه به طول کنگره، مرکب و یا این که غیر مرکب بودن، درصد خلوص ورق‌های فلزی و عمق فرورفتگی‌ها نیز قادر است این بنا‌ها را در زیرمجموعه‌های بسیار متعددی تقسیم‌بندی کند.

اجرای سقف عرشه فولادی اصفهان توسط بایرایرانیان

از آنجا که مواد اول این بنا‌ها از بازار آهن و فولاد تنظیم می شوند و در کارگاه های تولیدی زیر نظر شرکت  تولیدکننده، پیاده سازی و ایجاد می گردند، بهای این تولیدات همواره به تغییرات و نوسانات در بازارهای آهن و فولاد بستگی دارد. ولی میزان تقاضا، کیفیت و تنوع تولیدات ارائه‌شده، نرخ ارز و قیمت ورق‌های گالوانیزه نیز میتواند به‌صورت مستقیم بر روی بهای عرشه فولادی تأثیرگذار باشد.

خرید ورق عرشه فولادی

جالب است بدانید شرکت بایرایرانیان با تجارب درخشان در ساخت و ساز و عرضه سقف عرشه فولادی در اصفهان و تنوع بالای تولیدات می تواند بهترین ورق‌ها را برای اجرای پروژه‌های شما، به کل کشور ارسال کند. این مجموعه به خاطر داشتن کادر مهندسی با تجربه و ماشین‌آلات بروز و ظریف توانسته توقعات همه خریداران را برآورده سازد.

با برقراری ارتباط با مشاورین تخصصی شرکت بایرایرانیان می توانید بهترین متریال را با دقت به کاربرد موردنظر و مهم تر متناسب با  میزان هزینه مد نظر خود تهیه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی فروش تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید : سقف عرشه فولادی در مازندران

نظرتان را به ما بگویید

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین نظرات / 5. تعداد رای:

هنوز کسی نظر نداده، شما اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر